Sekretærudvalget

OBS – Sekretærudvalget star pt. uden faste medlemmer. Så har du godt overblik, og er du systematisk og god til at overholde deadlines, så er udvalget måske noget for dig. Det tidligere medlem af udvalget står til rådighed med erfaring og støtte.

Udvalget bør bestå af højst 2 medlemmer og varetager alle administrative opgaver for ACA Danmark i forhold til SG, SGM og FU.

I forhold til SGM tager udvalget sig af indkomne forslag, udarbejdelse af dagsorden, referatskrivning samt udsendelse af dagsorden, referat og andre relevante dokumenter og information til grupperne. Derudover fører udvalget en oversigt over hvilke beslutninger, der er truffet, og forslag, der er stillet, på SGM, hvilken status de har, hvornår der er deadline, og hvem der er tovholder mv.

Det er udvalgets opgave løbende at opdatere dokumentet “Procedurevejledning for ACA SG Danmark, Servicegruppens arbejde”, så det til enhver tid afspejler de beslutninger, der er truffet på SGM. Desuden fører udvalget en oversigt over grupperne i Danmark og deres kontaktoplysninger til SGR mv., samt hvem der sidder i de forskellige SU.

Kontakt til Sekretærudvalget: sekretaer@aca-danmark.dk