Vil du være en del af ACA Danmark’s økonomiudvalg?

Økonomiudvalget i ACA Danmark består pt. af en kasserer og mangler en suppleant.

Ønsket er, at udvalget køres i et ligeværdigt samarbejde, hvor arbejdsopgaver fordeles og roteres mellem dets medlemmer.

Opgaverne i økonomiudvalget (som fordeles og roteres):

  • Besvare emails (i gennemsnit 1-2 pr. uge).
  • Overføre penge til andre udvalg for deres udgifter (1-2 gange pr. måned).
  • Betale regninger (ved indkøb af ny litteratur, boglager og hjemmeside).
    Månedlige posteringer af ind- og udbetalinger. I gennemsnit 10 ind- / udbetalinger pr. måned.
  • Udregne kostpriser på litteratur ved indkøb (1-2 gange om året).
  • Kontakt til de andre udvalg, når der er økonomi indblandet.
  • Deltagelse i de kvartalsvise servicegruppemøder.Årlig ”revision” med påtegnelse fra en ACA’er der kigger alle bilag og posteringer igennem og giver året en påtegning.

Link til procedurer for kassererens og økonomiudvalgets arbejde

Skriv til oekonomi@aca-danmark.dk med spørgsmål / telefonnummer, og du vil blive kontaktet.

Hvordan du bliver valgt som suppleant til Økonomiudvalget: Deltag i 2 af 3 sammenhængende ACA Servicegruppemøder (som bliver afholdt hvert 3. måned). Det næste er i Silkeborg søndag d. 26. november 2017, kl. 13-16. Agenda bliver lagt ud på ACA’s hjemmeside omkring d. 1. November 2017. Se mere under siden: Næste SGM